Regeneracja katalizatorów i filtrów DPF Ostrołęka

Katalizatory samochodowe to części układu wydechowego, które stają się pozasilnikowym systemem zmniejszającym liczbę szkodliwych składników w spalinach. Równie proekologicznie działają filtry DPF, które zatrzymują sadzę ze spalin przed wydostaniem się na zewnątrz i wypalają ją wewnątrz. Eksploatacja auta, zwłaszcza jazda po mieście, używanie wątpliwej jakości paliwa, zbyt rzadka wymiana oleju silnikowego i filtrów paliwowych – wszystko to wpływa na zużycie i zapychanie się części, które przestają działać prawidłowo. Zaradzić temu można na dwa sposoby: kupując całkiem nowe części, lub korzystając z usług: regeneracja DPF Ostrołęka, regeneracja katalizatorów Ostrołęka. Firma Kaliński zajmuje się zarówno sprzedażą nowych części samochodowych takich marek, jak: Skoda, Toyota, Ford, Fiat, Volkswagen, Mazda, Bentley, Jaguar, Dodge, Ferrari, Chevrolet i Porsche, jak i regeneracją katalizatorów i filtrów DPF, by działały jak nowe.

Regeneracja części samochodowych jest działaniem proekologicznym (zmniejsza się produkcja nowych podzespołów), ale także ekonomicznym – naprawa używanych części jest tańsza niż zakup całkiem nowych. Należy jednak pamiętać, że prawdziwa regeneracja, to nie czyszczenie katalizatorów Ostrołęka, czy czyszczenie DPF Ostrołęka za pomocą wody. W firmie Kaliński nigdy tego nie robimy, bowiem woda w połączeniu z sadzą powoduje zmniejszenie przepustowości spalin, a zregenerowany w ten sposób katalizator lub filtr, szybko ulegnie ponownemu zapchaniu. Woda wypłukuje też wszystkie metale szlachetne, które niezbędne są do samoregeneracji auta. Firma Kaliński odradza również samodzielne próby ingerencji we wnętrze części aut, gdyż najczęściej każda kończy się trwałym uszkodzeniem.

W firmie Kaliński wypalanie katalizatorów Ostrołęka odbywa się przy użyciu specjalistycznego, brytyjskiego pieca Hartridge, który rekomendowany jest przez najważniejsze marki na rynku samochodów ciężarowych, między innymi: Scania, Volvo, DAF. W piecu katalizatory i filtry DPF traktowane są “na sucho” temperaturą 600 stopni, która spala wszelkie zgromadzone zanieczyszczenia i sadzę. Spalone na popiół wydmuchiwane są z pieca i zbierane do specjalnego pojemnika, a następnie utylizowane. W ten sposób czyszczona część przywrócona zostaje do pełnej sprawności.