Strona główna – Deutsch

Działy firmy
Kontakt
Jesteśmy tu aby Ci pomóc
Sklep internetowy

Kupując nasze produktu możesz liczyć na wsparcie profesjonalistów, którzy zapewniają sprawną obsługę oraz służą wiedza i doświadczeniem.

PRZEJDŹ DO SKLEPU

Reparatur und Verkauf der Katalysatoren und Auspuffanlagen

W związku z wąska specjalizacją – zajmujemy się wyłącznie układami wydechowymi – nasz serwis oferuje usługi na najwyższym poziomie. Lata praktyki, zdobyte doświadczenie, wykwalifikowani specjaliści oraz bogate zaplecze części zamiennych na miejscu, pozwalają wykonywać nam wszelkie naprawy bądź modyfikacje. Naszą firmę można określić jako serwis DPF, FAP czy GPF.

Naprawiamy układy wydechowe w pojazdach osobowych, ciężarowych, budowlanych, roboczych, rolniczych maszynach napędzanych silnikami spalinowymi oraz w motocyklach. Posiadamy obszerny magazyn tłumików oryginalnych, zamienników renomowanych producentów oraz wszelkich elementów układu wydechowego niezbędnych do wykonania usługi w jak najszybszym czasie ku zadowoleniu klientów.

Zajmujemy się produkcją układów wydechowych trudno dostępnych – przeznaczonych do oldtimerów i youngtimerów. Wykonujemy elementy układów, bądź całe układy na podstawie projektu klienta bądź na zamówienie klienta wg naszej technologii.

Wykonujemy również modyfikacje sportowe w pojazdach osobowych zarówno w fabrycznych układach wydechowych jak i wg naszych projektów ze stali kwasoodpornej lub aluminizowanej.

Motocykliści również znajdą u nas szeroki asortyment tłumików do swoich maszyn. Sprzedajemy i montujemy układy wydechowe motocyklowe wiodących producentów oraz własnej marki Kaliński. Wykonujemy tłumiki przelotowe dedykowane do wszystkich modeli jednośladów.

Układy wydechowe wraz z postępem technologii stają się coraz bardziej ekologiczne a co się z tym łączy – zaawansowane technologiczne. Stosowanie katalizatorów redukujących szkodliwe dla środowiska gazy, suche filtry cząstek stałych DPF oraz ich odpowiedniki FAP (tzw.mokry filtr) a także GPF stosowane są już powszechnie w pojazdach spalinowych. Są to elementy, które ulegają zużyciu (i awarii). Nasza firma posiada osobny specjalistyczny dział – serwis DPF, który zajmujący się regeneracją, naprawą oraz wymianą filtrów cząstek stałych. Jeżeli więc Twój pojazd dotknęła usterka tego typu to serdecznie zapraszamy – niezależnie od rodzaju posiadanego pojazdu.

Jeżeli w Twoim pojeździe pojawi się komunikat CHECK ENGINE zapali się kontrolka silnika, uruchomiony zostanie tryb pracy silnika awaryjny/serwisowy bądź wyświetli się alert sygnalizujący usterkę w układzie oczyszczania spalin to zapraszamy do naszego serwisu DPF, serwisu katalizatorów. Dokonamy diagnozy komputerowej, ustalimy przyczynę awarii oraz zaproponujemy najbardziej optymalny sposób przywrócenia sprawności tego układu.

Powszechne typy usterek oraz komunikatów generowanych przez komputer pokładowy pojazdu to: uszkodzenie katalizatora bądź zbyt niska wydajność katalizatora, usterka układu oczyszczania spalin, awaria filtra DPF/FAP, zbyt duży poziom sadzy w filtrze. Pojazd może „wejść” w tryb serwisowy ograniczający możliwości osiągania wyższych obrotów przez silnik lub w skrajnych przypadkach (w wyniku zapełnienia) całkowicie uniemożliwić jazdę.

Technologia stosowana w naszym serwisie polega na regeneracji filtrów cząstek stałych DPF, FAP, GPF „na sucho” w wysokiej temperaturze. W wyniku tego procesu sadza zgromadzona w mikrokanalikach ulega spaleniu a powstały w ten sposób popiół jest wydmuchiwany sprężonym powietrzem. Proces ten nie wymaga suszenia wkładów ceramicznych jak w przypadku płukania wodą stosowanego przez inne firmy a co się z tym wiąże brakiem możliwości wystąpienia usterek wynikających z pozostania drobnej ilości wody w filtrze. Proces ten stosujemy w przypadku filtrów DPF, FAP, GPF wszelkiego rodzaju pojazdów: osobowych, ciężarowych oraz maszynach budowlanych, rolniczych ect.

W pewnych przypadkach, gdy wkład filtra DPF/FAP jest zniszczony, uszkodzony, pęknięty lub całkowicie wypełniony i nie mam możliwości regeneracji DPF oferujemy usługę wymiany wkładu filtra. Jest to najbardziej ekonomiczny sposób przywrócenia sprawności tego elementu układu wydechowego. Pozostawiając fabryczną obudowę znacznie obniżamy koszty.